À propos de ce site

Language: FR | RN

QuickRes offre un moyen simple d'obtenir des services de santé sexuelle confidentiels et amicaux  à Burundi.

 

Comment utiliser QuickRes

QuickRes est un site Web qui vous permet de prendre des rendez-vous pour les services de santé en Burundi afin que vous puissiez avoir une vie saine! Vous ne savez pas quels services vous conviennent? Commencez par effectuer une simple évaluation des risques  avec 10 questions qui vous recommanderont des services adaptés à vos besoins. Après la réservation, gardez vos informations de rendez-vous et  allez à la clinique à la date et à l’ heure que vous avez choisi pour recevoir les services et des conseils d’un medecin sur les prochaines étapes  a suivre.

 

Services disponibles

 

  • Évaluation des risques: évaluation facile avec 10 questions pour auto-évaluer vos besoins en matière de santé sexuelle et recevoir des recommandations personnalisées pour les services liés au VIH.
  • Dépistage du VIH: Prenez rendez-vous pour un dépistage du VIH dans un établissement, une clinique mobile ou organisez un rendez-vous à domicile. Un conseiller VIH formé utilise un test standard pour dépister l’infection par le VIH
  • Test et traitement des IST: Prenez rendez-vous dans un établissement ou une clinique mobile pour consulter un médecin au sujet de vos symptômes afin de diagnostiquer les infections sexuellement transmissibles (IST) et recevoir un traitement. Les IST comprennent le chlamydia, la gonorrhée, l'herpès, les verrues génitaleset la syphilis.
  • PrEP: la prophylaxie pré-exposition (PrEP) est une pilule quotidienne qui empêche une personne séronégative de contracter le VIH. Prenez rendez-vous pour rencontrer un médecin pour voir si la PrEP vous convient.
  • PPE: la prophylaxie post-exposition (PPE) est disponible pour empêcher le VIH d' d’entrer dans le corps humain et est administrée aux personnes qui peuvent avoir été récemment exposées au VIH au cours des 72 dernières heures. Prenez rendez-vous et appelez-nous immédiatement pour vous assurer que vous pouvez accéder à PEP.
  • Traitement anti-VIH (ARV): les personnes vivant avec le VIH peuvent prendre rendez-vous pour consulter un médecin afin de commencer un traitement pour le VIH ( ARV) ou recommencer le traitement pour les   patiens ayant récemment interrompu leur traitement.
  • Test de charge virale: les personnes vivant avec le VIH peuvent réserver leur prochain test de charge virale avec nous pour déterminer si le virus est «indétectable», ce qui empêche la transmission du VIH.
  • Services de counseling: Prenez rendez-vous pour une consultation avec notre psychologue qui peut vous aider avec la santé mentale;; et une conseiller en observance du traitement anti-VIH; et des conseils en generale.
  • Services post-violence : Service qui assure l’écoute et l’orientation des personnes ayant été victimes de violence sexuelle ou de violence basé sur le genre
  • Hospitalisation du jour : Service où peuvent être soignés  les patients dont l’état clinique n’est pas stable en attendant d’être référés à l’hôpital
  • Pharmacie IO et ARV : service qui dispense les médicaments pour infections opportunistes et les antirétroviraux
  • Soins à domicile et à l’hôpital: Les patients qui sont hospitalisés ailleurs ou  dont l’état de santé ne leur permet pas de se rendre au centre pour les consultations médicales peuvent bénéficier d’une visite médicale à domicile ou à l’hôpital
  • Traitement de la tuberculose : service qui assure le diagnostic et le traitement anti-tuberculose
  • Prise en charge des pathologies proctologique : Diagnostic et traitement des lésions annales pour les MSM et les TG
  • Groupes de parole : rassemble plusieurs personnes ou patients autour d'un thème prédéfini et afin de permettre l'expression de chacun la dessus.

 

Politique de confidentialité et d'utilisation des données

 

La confidentialité des clients est extrêmement importante pour tous les programmes et cliniques offrant des services liés au VIH sur QuickRes. Le personnel de gestion, de sensibilisation et de conseil formé en Burundi soutient soigneusement les clients et gère leurs informations en toute sécurité. Nos cliniques partenaires sont accréditées au niveau national et suivent les directives d'information sur la santé établies par le Ministère de la Santé.

 

Les informations que vous partagez lors de l'utilisation de QuickRes vous aident à trouver et à accéder aux services de santé sexuelle. Pour en savoir plus sur la manière dont ces données sont protégées et utilisées, voir ci-dessous:

 

  • Réponses à l'évaluation des risques: l'évaluation des risques vous aide à recevoir des recommandations de services personnalisés. Vos réponses à ces questions ne sont pas partagées avec le personnel de la clinique. Le personnel du programme VIH peut utiliser le résumé global de l'évaluation des risques pour s'assurer que tous les types de populations peuvent accéder et recevoir des services via QuickRes.
  • Numéro de téléphone: QuickRes nécessite un numéro de téléphone portable valide pour chaque client a fin de prendre rendez-vous. Le numéro de téléphone permet d'envoyer aux clients leur confirmation de rendez-vous par SMS et de recevoir des services de suivi gratuits d'un gestionnaire de cas confidentiel. Le numéro de téléphone est partagé uniquement avec la clinique où le rendez-vous est pris. Suite au résultat de dépistage VIH, le numéro de téléphone sera partage avec un  prestataire de soins et/ou un conseiller psycho-social.
  • Données cliniques: les prestataires de services proposant la prise de rendez-vous via QuickRes peuvent également rendre compte a QuickRes des services fournis aux clients lors de leur rendez-vous. Les prestataires sont également tenus de déclarer données récapitulatives au système national de notification de Chaque client se voit attribuer un prestataire de soins qui peut afficher les données du client dans QuickRes pour mieux aider les clients à répondre à leurs besoins en matière de santé et à accéder aux services.
  • Partenaires cliniques: QuickRes oriente les clients vers une gamme de centres de santé gouvernementaux, privés et communautaires qui suivent les directives nationales et sont réglementés par le Ministère de la Santé.
  • Mesures de protection supplémentaires: QuickRes utilise une gamme de mesures de sécurité pour protéger les clients et leur données personnelles ,notamment en utilisant SQL, un serveur crypté, et des connexions protégées par un mot de passe.

 

À propos de nous

QuickRes est rendu possible grâce au généreux soutien du peuple américain à travers de l'Agence des États-Unis pour le développement international (USAID) et le Plan d'urgence du président des États-Unis pour la lutte contre le sida (PEPFAR) et mis en œuvre par FHI 360. Plusieurs projets liés au VIH utilisent QuickRes, dont la réunion Projet de cibles et de maintien de la lutte contre les épidémies (EpiC); Projet LINKAGES; et Fonds d'investissement pour les populations clés (KPIF).

 

En Burundi QuickRes est utilisé par LINKAGES et mis en œuvre par FHI 360, qui a un bureau à Bujumbura, Burundi.

 

Nous contacter

Vous avez de questions. Commencez une discussion avec notre conseiller confidentiel formé en cliquant sur un bouton de messagerie ci-dessous:

https://www.facebook.com/menyaplus/

 

 

 

QuickRes ibaronsa uburyo bworoshe bwo kuronswa ubufasha mw’ibanga n’ubugenzi mu bijanye n’indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka mu Burundi.

 

Ni gute mwokoresha QuickRes

 

QuickRes ni urubuga ngurukanabumenyi rubafasha gusaba isango kugira muronke ubufasha bwo kuvurwa mu Burundi kugira muronke ubuzima bwiza! Ntimuzi ubufasha mukeneye ? tangura murabe ibintu bishobora kubangamira ubuzima bwanyu muhereye ku bibazo 10 bibarangira ubufasha bujanye n’ivyo mukeneye. Mumaze kuronka isango, gumya ivyo vyose mwaronse bijanye n’iryo sango hanyuma muzokwishikire kwa muganga kw’igenekerezo n’isaha babahaye kugira muhabwe ubufasha n’impanuro z’umuganga ku bijanye n’intambuko zikurikira muzokwisunga.

 

Ubufasha batanga

 

  • Kugira umwihwezo w’ibibangamiye ubuzima :

Umwihwezo woroshe hakoreshejwe ibibazo 10 kugira murabe ico mwokorerwa mubijanye n’amagara meza afatiye mu kurwanya indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka hanyuma babarangire mwebwe nyene aho mworonkera ubufasha mugupfupfahaza umugera wa SIDA.

  • Gupima umugera wa SIDA :

Saba isango yo kwipimisha umugera wa SIDA mw’ivuriro rikwegereye, canke musabe babasange ku muhana. Umuremeshakiyago yavyigiye arabafata amaraso kurutoke kugira abapime umugera wa SIDA, isofisi (syphilis) mu minota idashika 20.

  • Gupima no kuvura indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka.

Saba isango yo kwipimisha umugera wa SIDA mw’ivuriro canke ku baganga baza barahindura aho bakorera musabe umuganga abarabire ibimenyetso mufise kugira arabe ko mufise indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka (IST) hanyuma muvurwe. Tuvuze indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka tuba dushaka kuvuga nk’izo mu bwoko bwa chlamydia, gonorrhea (Mburugu), herpès, VPH na syphilis.

  • PrEP: prophylaxiepré-exposition (PrEP) ni akanini bafata ku munsi ku munsi kabuza umuntu kwandura umugera wa SIDA igihe atari asanzwe awugendana.saba isango ubonane n’umuganga arabe ko bikenewe ko mufata PrEP.
  • PPE : Prophylaxis post exposition ni umuti ubuza umugera wa SIDA kwinjira mumubiri mugihe mugihe umuntu awufashe imbere yamasaha 72 aranguye amabanga mpuza bitsina atikingiye cank yakomerekejwe n’igitobora uruhu bishobora gutuma yandura umugera wa SIDA.
  • Kurwanya umugera wa SIDA (TAR)

Abantu bagendana umugera wa SIDA barashobora gusaba isango babonane n’umuganga hanyuma batangure gufata imiti ipfupfahaza umugera wa SIDA (TAR) canke basubire ku muti igihe boba bari barawuhagaritse.

  • Gupimisha urugero rw’umugera mu maraso:

Abantu bagendana umugera wa SIDA barashobora kudusaba isango kugira dusubire kubapimira urugero rw’umugera kugira barabe ko urugero  rw’umugera mumaraso rwagabanutse cane kuburyo , umuntu adasubira kwandukiza abandi umugera wa SIDA.

  • Ubufasha bw’ubuhanuzi (counseling):

Saba isango ku muhinga wacu mu bijanye n’inyifato (psychologue) abatoze inyifato mwogira ; umuhinga mubijanye n’infungurwa zibereye hamwe n’uwujejwe gukurikirana ingene imiti ipfupfahaza umugera wa SIDA ikoreshwa ; muhabwe n’izindi mpanuro mukeneye.

 

Amategeko yacu yo kugumya ibanga no gukoresha inkuru twahawe n’abatugana.

Kugumiriza ibanga abatugana ni nkenerwa cane muvyo turangura vyose be no ku mavuriro yacu atanga ubufasha mu gupfupfahaza umugera wa SIDA kuri QuickRes. Abakozi bajejwe gutunganya, guhimiriza no guhanura baronkeye ubumenyi mu Burundi barashigikira neza abatugana bakagumya neza ivyo baganiriye mw’ibanga. Amavuriro dukorana akwiragiye mu gihugu cose bagengwa n’amategeko yo gukingira ibiganiro bijanye n’amagara y’abantu yashinzwe n’ubushikiranganji bw’amagara y’abantu.

Inkuru muhanahana igihe muriko murakoresha QuickRes zibafasha kumenya no gushikira ubuvuzi bw’indwara zifatira mu bihimba vy’irondoka. Kugira mumenye vyinshi kuburyo inkuru zikingirwa, raba aha munsi:

  • Inyishu kubujanye n’umwihwezo w’ibibangamiye amagara yanyu:

Umwihwezo w’ibibangamiye amagara yanyu ubafasha kumenya ibisata vy’ubuvuzi mwokwitura. Inyishu mutanga kuri ivyo bibazo ntibazisabikanya n’abakozi bo mu mavuriro. Abakozi bo mu gisata co gupfupfahaza umugera wa SIDA barashobora gukoresha icegeranyo c’umwihwezo w’ibibangamiye amagara y’abatwitura kugira bamenye neza ko abantu bose uravye indwara bafise bashobora kuronka ubufasha baciye kuri QuickRes.

  • Inomero ya telephone: QuickRes isaba ko uwutugana aduha inomero ya telephone ngendanwa ikora kugira aronke isango. Inomero ya telephone ifasha kurungikira abatugana ubutumwa bwo kubamenyesha ko isango yabonetse bakoresheje ubutumwa bugufi SMS bagashobora gukurikiranwa kubuntu n’uwubijejwe mw’ibanga nta ngere. Iyo nomero ya telephone ihabwa ivuriro mwaronsemwo isango gusa. Bivanye n’inyishu ibipimo vy’umugera wa SIDA vyatanze, iyo nomero ya telephone izohabwa uwukurikirana umurwayi hamwe/canke uwushika I muhira gufashirizayo umurwayi
  • Ibimenyeshwa ibitaro:

Abakozi bahimiriza abatugana gusaba isango babicishije kuri QuickRes barashobora kumenyesha QuickRes ubufasha bahaye abatugana igihe baronse isango abakozi barasabwa kandi kumenyesha [ibiraba uwutugana /icegeranyo kuvyo basanze ku murwayi] kuburyo butegekanywa n’igihugu Burundi. Uwutugana wese bamushinga uwumujejwe ashobora gushira inkuru ziraba uwutugana kuri QuickRes kugira amuhe ubufasha akeneye yongere ashobore kumufasha gushikira abavuzi.

  • Amavuriro akorana na QuickRes:

QuickRes irarungika abayitura ku mavuriro menshi ya leta, ay’abikorera utwabo n’ayegamiye imashirahamwe atandukanye yisunga amategeko y’igihugu akurikiranwa n’ubushikiranganji bujejwe amagara y’abantu.

  • Izindi ngingo zo gukingira abatugana: QuickRes ifise amategeko menshi yo gukingira abatugana hamwe n’ibiberekeye, akarorero ni nka SQL, urubuga ngurukanabumenyi runyegeje, hamwe n’imihora ngurukanabumenyi yugururwa hakoresheje igiharuro c’ibanga (pass word).

Abo turi

QuickRes yabonetse kubw’infashanyo y’abanyamerika babicishije mu kigo ca Leta z’unzubumwe za Amerika kijejwe iterambere ry’isi yose arico (USAID) mu mfunyapfunyo hamwe n’umugambi w’umukuru w’igihugu ca leta zunz’ubumwe za amerika (PEPFAR). Ivyo bikorwa bishirwa mu ngiro n’ishirahamwe FHI 360. Imigambi myinshi ijanye no kurwanya umugera wa SIDA ikoresha QuickRes, twovuga nk’umugambi Meeting Targets and Maintaining Epidemic Control (EpiC); umugambi LINKAGES; hamwe n’ikigega Bita Key Populations Investment Fund (KPIF) mu rurimi rw’icongereza. Muri Burundi QuickRes ikoreshwa na LINKAGES  igashirwa mu ngiro na FHI 360, ifise ibiro muri Bujumbura.